Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag vill ha
Follow duvetinte


Jag hitta mig en sida.... TUNGASTE! Coola t-shirts!
Jag letar efter grymma kläder som man kan trycka.. Hitta en sida där dom trycker allt..
allt från underkläder till glasögon.. Och sen kan du trycka egna tröjor..


Hittade en gammal design som jag gjorde för 1 år sen då jag stavade min blogg på ett annat sätt. hmm jag undrar om jag verkligen ska beställa en sådan tröja heheh.. men så här såg den ut iallfall..




Sen fanns det en hel del hotpans med olika motiv på...
Jag doog av garv, vissa va bara fööööööör roliga...
Det finns till och med för killa...

Du kan nu designa din tröja helt själv för testa här för att se hur det fungerar.

Tro mig detta går bara inte att missa...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: