Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Dax att lätta på trycket
Follow duvetinte

God morgon världen!

Jag har bestämt mig en hel del saker som jag inte tänker ta nu! Men det finns saker jag kommer göra efter att dokumentären är klar och allt är efter att Ametist gett mig bra idéer.. Jag kommer från och med slutet av detta år börja jobba på mitt största, kanske bästa projekt tidigare! Men det är något som kan vara stort, något som kan ta tid..
Men idag ska jag iväg och träffa Finess, måste snacka med honom om tapet och allt annat! Jag vill bara att det ska bli klart så man kan promora honom. Sen på fredag ska jag ta och snacka med Samboii för att se hur allt går för honom!

Mycket som händer. Hela Juni kommer det bara gå till att filma! Ikväll ska jag skriva upp och kontakta alla jag vill ha med, kommer bli stress men det är så det får bli eftersom hela Juli kommer gå åt att klippa dokumentären!

Finns så mycket som ska göras idag och allt måste göras snarast.
Men detta projekt har fått mig att inse så mycket, hur mycket dessa människor vill leva på andra!

Det roliga är att människor tror inte att det kostar att åka ner till en annan stad och vara där, folk tror att man har tid och pengar till allt!

Jag ska berätta en sak, Jag tjänar knappt på min blogg för att jag har valt att skita i det, men jag kan tjäna på den om jag vill, vilket jag tänker börja göra snart!
Jag gör detta för det är kul, men börjar inse hur jävla GIRIGA och jobbiga och otacksamma människor är, jag börjar bli trött och vill typ Andas vilket jag aldrig får eftersom vissa människor börjar stressa en som fan!

Det som skiljer mig från ALLA andra hip hop sidor är att jag gör detta på ett helt annan nivå vilket ingen annan gör, jag gör något som många andra inte pallar av!

Utnyttja inte hela grejen med att vara Giriga, för en dag så kommer inget finnas kvar och en dag kanske jag inte heller finns kavar med Du vet inte bloggen...
Jag förstår att folk vill synas, men tänk er hur mycket pengar jag måste spotta ut! Jag har valt detta, jag vet, jag tycker det är kul. Men lägg ner erat tjat med vad jag bör och inte bör göra för om jag ska lägga ut mina egna pengar så väljer jag själv vad jag gör och inte gör!
Sen finns det människor som betalat resor och dom har jag mycket att tacka för..

Men som sagt, lägg ner stress, girighet och allt negativitet för dt hjälper inte. Var med och gör något ihop!
Det kommer bli as fett, bara alla lägger ihop sina hjärnor...

Nä nu ska jag till läkaren.................
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: