Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

vilken kväll, vilken vecka....
Follow duvetinte

jag vet inte ens hur jag ska börja.
Men daammnnn vilken kväll, jag kan säga idag att jag hade skiit kul men tycker feeeeeettt synd om parham som fick dras med mig..

jag mins knappt något men jag har ALLT på film. shiit, mins inte ens att jag filmade saker, men jag filmade allt. hahahaha
inga bilder från kvällen, enbart film..
jag hata fan på många också..

Men en sak vill jag veta och det är bara Parham som kan svara på det..
jag mins att jag var skiiiiiiiiiiiiiiiiit ledsen under en stund, asså typ börja gråta. shiit varför?
det återstår att se. hahahahahahahhahahaahah tror att det är på grund av en sak.. men jag bryr mig egentligen inte. hhhahahahahah vill bara veta vad som sas och utlöste den grejen att mina tårar kom..... shiit AHAHHA.
nu när jag skriver detta e jag lite dragen..

Men det var kul å mofo´s releas, jag mins att vi snacka men fan inte om vad.. Jo, juste, om nästa helg, shiiitt..

Fan va sköönt det var och bara få go loss och inte bry mig om vem o vilka som var där fast att jag försökte hålla skinte o leka nykter..

blev bjuden på dricka av Mathildas Chef, kanske inte borde ha druckit den drinken.. sen trodde jag att jag hade tappat alla mina pengar hahahah...

shiit, nu börja jag minnas lite små saker..

Jag spelade in en låt som flame kokade ihop och kiano gjort beaet, shiit, inte många som får den chansen som jag fick.. i ace of base gamla studio också.
men det var kul förutom att jag inte ens kunde texten och hade knappt hör beatet så det var jävligt svååårttt...

men faaaaaaaaaaaan, jag vill inte hem.. jag vill va kvar, hade så jävla kuullll här och har fått lära känna helt underbara människor och fått träffat vänner, gamla som nya..

ska försöka plugga hela vägen hem till sthlm fast att min data inte låter mig göra det....

ikväll ska jag försöka lägga upp lite bilder....
nu väntar jag på en kompis som ska underhålla mig tills tåget går, men han var fett seg på att ta sig hit hahah
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: