Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad händer i Malmö?
Follow duvetinte

Just nu befinner jag mig i Malmö för er som inte visste, men nu vet ni!
Tanken var att åka på en lång och härlig semester, men lilla jag kan inte åka på semester här i sverige för allt jag tänker på är jobb!

Istället starta jag upp ett projekt, eller inte värsta projektet, men ett projekt.
Kommer vara här fram tills torsdag o sen åker jag till Gbg.
i Gbg kommer det vara mer av semester, redan på Torsdg kommer jag troligen träffa min vän Mathilda som jag inte träffat sen i sommras där efter ska jag sitta hemma och bara ta det lugnt, fredag blir det nog jobb och lördag kväll blir det utgång och söndag åker jag hem.. så ser det ut OM jag nu åker...
Men jag kommer ha en riktigt semester om 2 veckor då jag åker till Fjällen, kommer inte ha så mycket tid att sitta vid datan så som jag gör just nu!

Ska försöka få lite insperation så att jag kan fortsätta leverera bra grejer!

Det jag aldrig trodde skulle hända mig var att få träffa AP, att få befinna mig i deras studio där allt startades för dom. Tack vare Danjah fick jag kontakt med Juan från AP och spontant åkte jag till deras studio som jag kommer att visa på film lite senaare!

Men imorrn ska jag träffa Rebstar som ska visa mig malmö och sen ska vi äta malmös godaste hamburgare enligt honom, men jag vet inte om jag borde lita på honom?

På Onsdag ska jag träffa Crome och ett par till killar och det kommer vara i en studio!

Träffade en annan skön snubbe idag som va helt hype, Kade. Men jag ska ringa lilleman och försöka styra upp något med honom också!

Förresten, om vi byter ämnde så tänkte jag berätta att JPS kommer ut med en EP i Mars. Här är en lite trailer inför EP!
Kolla in den

Kommentarer
Postat av: Simon

Lägg upp en film efter du träffat Crome da?;P

Hälsa honom oxå att d va många som tyckte han var bättre live än Adam Tensta o Lazee. Dom upträdde på Barca Club, ett ställe som ja jobbade på i Växjö, o han gav en show o gjorde publiken hype.;D

2010-03-02 @ 10:58:57
Postat av: ShadyBoy

Slim Shady är kung.

2010-08-20 @ 23:01:17
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: