Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på Tal - tacksamhet
Follow duvetinte

Aloo om En het diskussion!:
Det känns int konstigt alls att du börjar pusha mofo och snacka en massa om pato haha

men jag antar att pato ska tacka dig för hans karriär eller?
IP: 83.177.140.5









Anonym  ([email protected]) om En het diskussion!:
du är precis som alla andra svenska lyssnare, det enda du skriver om och hypar är etablerade artister.
Den dagen då du börjar skriva om folk som VERKLIGEN behöver hjälp och krigar sig uppåt..den dagen ska du få ett tack..inte när du skriver om folk som kommer klara sig lika bra med eller utan din blogg.
IP: 83.251.94.253

Nu ska jag bara säga en sak HAHA..
Jag puchar Mofo för att jag jobbar alltid med nya människor och bara för att dom har något som ni kallar för "BEAF" så ska det inte gå ut över mig!
Kom igen, Finess som är MIN artist, som JAG jobbar med har dissat Mofo i en låt och om Finess är OK med att jag jobbar med Mofo så spelar det absolut ingen roll för att Finess är den som jag alltid snackar med!
Och ärligt?
Nu ska vi inte överdriva, men jag har alltid backat och gjort reklam om pato, har aldrig skrivit negativt om honom för jag diggar den snubben och hade jag haft något och säga så hade jag gjort det för läge sen!

jag gillar inte människor som kommer till mig och ifrågarsätter varför JAG lägger upp grejer mer på en annan eller skriver lite mer om en annan och därför säger jag att istället för klaga så ska man säga lite mer TACK och detta hade absolut inget med pato att göra.

men om det ska va problem att jobba med folk bara för att det är beaf så är det helt löjligt.
för jag skiter i vilka som tjaffsar med vilka..
och jag skiter  i vilka hatar på varandra för jag är en bloggare och jag väljer ingen sida utan jag väljer mina egna åsikter genom att se saker på mitt sätt och få uppleva grejer

problem?

Och sen så borde du som säger att jag skriver om dom här som redan syns mycket kolla igenom min lilla blogg igen.
för sist jag kolla så jobbar jag med dom artisterna som inte syns lika mycket som dom stora!
Men sen så skriver jag FORTFARANDE om dom sakerna JAG tycker om?
ska vi fortsätta diskutiera om detta?
hahahaha...
men det finns dom artisterna som visat sin tacksamhem som bla Same blood genom att ta med mig till grammis!
Det handlar inte om at göra någon stor, det handlar om att man ställer upp bakom denna blogg, följer med på gig, filmar på sin privata tid, tjänar inga pengar och till o med ibland så tar saker tid här på bloggen.
Men men..
Kommentarer
Postat av: Samir

Dem som hatar på Melika aka Du vet inte kan suga min kuk era fucking luffare .....MEl you know that i got ya back!

2010-03-16 @ 00:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: