Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Tävling : en resa genom hip hop sverige
Follow duvetinte

Är du en rappare, sångare eller vill du bara göra en låt??

Nu har du chansen att få din låt hörd både i sverige och interntaionellt.

I samband med dokumentär serien "en resa gennom hip hop sverige" kommer vinnaren att få sin låt spelad i samband med trailern/teasern för kommande dokumentärsläpp och två biljetter till releasfest. Alltså kommer låten bli en soundtrack för självaste videon som kommer gå ut som reklam!

Hur gör man?
  • laddar ner någon av dessa två beats.
  • Låt Nr 1 http://www.mediafire.com/?mnkdmmkyc5v
  • Låt Nr 2 http://www.mediafire.com/?yyznmkkim2l
  • Man väljer ett språk man vill rappa på och viktigt att komma ihåg att
    tema är: en resa genom hip hop sverige & DuVetInte
  • Jag rekomenderar att ni spelar in den i studio och sedan gör en liten video på den om det finns möjlighet till det. Annars kan ni skicka den endast som mp3 fil. Känner ni för att endas spela in en video och göra det lite mer live går det också bra.
  • Ni mailar den klara låten till [email protected]

Vad vinner man?
Att låten kommer med på trailern som kommer att promotas både i Sverige och i andra länder samt två biljetter till kommande releasfest.

När avslutas tävlingen?

Tävlingen avslutas 22 April 2010
Jag väljer då 2-3 låtar som jag tycker mest om och lägga upp i bloggen, med eran hjälp kommer jag sedan välja ut vinnaren


Tack till Khoen från Ymperia som skickat mig två skit grymma beats.
Mer kan ni höra här: http://www.myspace.com/yaboykhoen


Den gamla trailern för Malmö

Kommentarer
Postat av: khoen

när och hur kan Mr Producent få tag i biljetter till releasen?:)

2010-03-26 @ 11:41:30
URL: http://ymperia.com/khoen/
Postat av: dj skills

Khoen har tagit första beatet från mig!

2010-03-28 @ 10:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: