Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Method man Live
Follow duvetinte



Man har hört gång på gång hur grym Method man är live och jag måste hålla med om att han är riktigt grym på scen och har en sån otroligt skön närvaro! Ibland tänker jag, varför har inte våra svenska hip hop artister såna närvaron att dom verkligen komuniserar med publiken och bjuder på sig själv!
Jag tror nog att det har med att "publiken" skulle tycka dom va störda, men fatta vad nice om tex Adam tensta fakkar ur och hoppar in i publiken hahaha det finns väll vissa fall där dom bjuder på sig själva, men hur ofta händer det?..
Men kolla in denna klipp, ni får se hur hypad både publiken och meth är! Skönt och stå så nära scenen och inte behöva trängas med alla människor som var där.

KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE METHOD MAN LIVE



Vill du vinna 2 Mos Def  biljetter? I samarbete med MOFO har ni chansen att vinna två biljetter till Mos def. För att vinna biljetter måste ni skriva MOFO och ta en bild (se bilder här ovan). Tex. ni målar en bild med texten MOFO, skriver det på kroppen eller så använder ni fantasin och gör något annorlunda. Men glöm inte att det måste stå MOFO. maila mig på [email protected],  vinnaren för Mos def konserten i sthlm utsetts den den 5 April.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: