Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

JPS - Ombytta Roller EP
Follow duvetinte



Låt lista:

1.JPS - Ombytta Roller Ft Kartellen & Lil Star (Beat av Ekbeats)
2. JPS - Sådan Far Sådan Son ft Diego (Beat av Ekbeats)
3. JPS - Så Svårt ft Mona (Beat av El Sheriffo)
4. JPS - Lever Fullt Ut ft Diego (Beat av Malone)
5. JPS - Gaturap 2010 ft Mojo (Beat av Malone)
6. JPS - Lämna Han Nu ft Diego (Beat av Ekbeats)
7. JPS- Tjena Sverige (Beat av Ekbeats)



Min åsikt:

JPS är en artist som gång på gång förvånar mig med sin musik! Första låten jag hörde var ombytta roller och jag blev förälskad, inte i honom utan i låten! Det var också då han uppträdde på min B-day fest! En duktig artist som tar för sig när han är på scen.
Ekbeats är också en duktig producent som har producerat några av mina favoritlåtar med andra artister!
Gaturap kommer nog bli en ny favorit för mig.
Jag rekommenderar att ladda ner tapet eftersom jag personligen tycker att JPS är en duktig artist!  alla låtar var inte super bra, men det finns ett par som verkligen leverera något som jag skulle kunna lyssna på.
Passa på och ladda ner den gratis när ni ändå har chansen!
Skriv gärna vad ni också tycker!
Tycker det är bra jobbat av JPS! ser fram emot o se vad som kommer här näst!

LADDA NER VIA DENNA LÄNK: http://www.mediafire.com/?ouyqhf5dn1n






Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Slim Shady är kung.

2010-08-20 @ 23:01:28
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: