Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Crome Och Bobby
Follow duvetinte

Vet ni vad ett av dom bästa sakerna med att vara en  "hip hop" bloggare är?
Att få se saker före alla andra!
Första gången jag träffade Crome så fick jag se denna video, men den var inte helt klar då utan dom visa det dom hade och med tanke på vart dom filmat och hur dom gjort så tycker jag att denna är en riktigt grym Street video!
Låten är en av dom bästa låtarna just nu! För er som inte heller vet så kommer jag åka till Malmö på Fredag och då ska jag hälsa på dessa två killar. Bobby och Crome är riktigt duktiga artister, men dom är riktigt roliga killar och jag kommer få en jävligt rolig vecka för att det kommer säkert hända helt galna grejer för dom är lika sjuka i huvudet som jag är!

Njut av videon och njut av låten. Bra jobbat grabbar och vi ses på Fredag!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: