Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Att dejta?
Follow duvetinte


Konstigt nog kände jag mig rätt pigg när jag vakna idag!
Är det för att jag är glad? ledsen? arg?
Ska jag va helt ärlig så vet jag inte vad jag känner just nu, tror jag är rätt irriterad, glad och förvirrad!
Jag har alltid undrat vad en bra "dejt" är, någon som vet svaret på det?
för jag har absolut ingen aning!
Jag har i stort sätt aldrig dejtat för jag tycker sånt är värdelöst och där med är det väldigt markerat med att "vi ska dejta och sen bli tillsammans" hahaha!
Jag är den som gillar o göra spontana grejer och bara ha kul!
Jag hatar o sitta på en restaurang, på en krog eller egentligen hatar jag att bara sitta still i en längre tid!
Självklart drömmer jag om den perfekta dejten som man ser på film, romantisk middag osv, men det är endast på film!
Men jag har dejtat några gånger under mitt 24 års av liv haha!
Usa, då var det en riktigt amrikansk och ett av dom mest romatiska dagarna i mitt liv! det är en dag jag aldrig kommer att glömma för det har vart en dröm för mig att sitta vid en strand på kvällen med en kille och se tjärnorna på himlen! Vem kan slå en sådan sak?

Om man ska på dejt så ska man göra något kul.
Jag kan nog inte ens kalla det jag var på en "dejt" för det var mer eller mindre utgång med "vänner"
Men jag hade väll trevligt förutom att tjejerna var lite för unga för att sitta o umgås med, väldigt unga att jag insåg ålderskillnaden mellan mig o dom!

Nu får vi bara se om det bli fler av dom så kallade "dejtar" haha!
Nästa gång jag ska på dejt ska det va en rolig dejt, underhållande eller helt enkelt över romantisk!

Men jag tar en dag i taget o jag har lovat en tjej i min klass att bara va här o nu! haha!
På fredag åker jag till Malmö och det kommer bli jävligt kul! Ska psyka Bobby bolivian, Crome o Martin varje dag hahaha!
Ska bli rätt kul o va där 1 vecka och jag har redan planerat dom två första dagarna där!

Kanske borde jag va med i programmet dating in the dark! hahaha
Jag mins faktisk inte sist jag verkligen dejtade och varför jag inte gör det kommer ni få veta i min dokumentär serie!
Fast jag kanske borde börja dejta, kanske måste lära mig något nytt. Men det måste vara en rolig dejt!
Vem kan underhålla mig på max? hahahah!


Kommentarer
Postat av: Mirlinda

Börja dejta Melika och innan varje dejt tänk "det här kommer att bli kul!" Det blir ju alltid vad man gör det till ;)

2010-03-30 @ 21:41:53
URL: http://www.nattstad.se/miris

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: