Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Samanfatning av dag 1 & 2
Follow duvetinte

På 9 Dagar åkte vi runt i Sverige för att filma klart till dokumentären och jag kan med rent nöje säga att vi är nästan klara! Jag har nu ca 5-7 artister som måste filmas och det är på G. Jag har sagt Höst, men det är sent på hösten.

Det har vart en underbar resa och det har jag sagt flera gånger. Det finns två städer jag måste bara åka tillbax till snarast och det är Jönköping och Malmö, saknar människorna redan.

Känns väldigt skumt att vara hemma i sthlm och jag känner fortfarande av att allt jag gör är en dröm, jag lever och gör det jag alltid drömt om att få göra!

Dax för bilder?
Vi tog över 100 bilder, men bara 200 bilder är valda, kommer dock inte lägga upp alla bilder på en gång för att det är för mycket så vi börjar lite smått!

Dag 1 Bestod av Eskilstuna och V-ås.
Eskilstuna träffade vi Chooti, Gimi & Martir och två små kids som hade kollat live när vi filmade och var sugna på att köra något framför kameran.  Vi hade riktigt jäkla kul. Dom bjöd på glass vilket jag blev glad över för vem älskar inte glass?? Tack till alla er i Eskilstuna och jag hoppas på att vi ses snart igen.


Vi drog direkt vidare till V-ås för att träffa upp, Kaz, Köza och Mind Kaos. Härliga killar. Tack till Köza som lät oss sova hos honom.
Det blev häng i studion, tv spel och vi fick se lite av kommande videos och höra kommande låtar från grabbarna. Bra grejer.

Dag 2 Göteborg
Vi vaknade kl 06:00 för att börja åka in mot Gbg. Vi skulle möta upp Zlatko (meta four) kl 11 i Göteborg för att åka iväg och göra en målning där det står DuVetInte. Blev riktigt nöjd med bilden, vi fick också måla och jag måste säga att det är svårare en vad man tror. Tack till Zlatko för att han tog sin tid och målade en fet jävla väg. Efter det drog vi alla och träffa upp Parham, vic och lite till folk för mer filmning till dokumentären.
Runt 19:00 träffa vi Sam-e från Medina och Gbg´s grymma proddare K.J. Vilken jävla fet studio dom har. Vi fick en rundtur och fick se dom jobba på hemma plan.
Sen stod jag och Mirlinda utanför och hängde lite mer Sam (Allyawan) och Pierre. snackade massa skit hehe.. Men sen drog vi hem till Abbi (flame) för att få sova lite.  Tack till Abbi för att vi fick sova hos dig!



Fortsätning följer...............
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: