Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En kväll med Missy Elliott
Follow duvetinte

Igår var Missy Elliott i Sverige där hon också påbörjade sin turné.
Jag måste börja säga, JÄVLAR VILKEN SHOW DET VAR, daaammmnnn..
Jag parkerade mitt arsle längst fram för att kunna ta lite bra bilder, filma och se allt.
Hom bjöd på en otroligt grym Show, underhöll publiken och hon gjorde något som jag aldrig trodde hon skulle göra.
Missy fick för sig att gå ner till publiken och "festa" med dom. Så hon gick ner och ställde sig mitt bland publiken och sjöng en hel låt, men innan det så tog hon av sig sina smycken hehe. Det tyckte jag var rätt vågat av henne, att gå ner till oss i publiken och festa loss bland 1000-tals fans.

Hon hade med sig en annan artist vid namn Sharaya som jag tror vi kommer få se mycket av, jag kommer iallafall lyssna på henne och vilja se henne live igen för att hon gjorde något helt annorlunda!

Missy börja signa massa skor, handdukar och kepsar sen slängde hon ut det i publiken. Detta var en konsert som jag skulle kunna se 100 ggr till.
Om jag får betygsätta konserten så får den 10 av 10 möjliga.

Efter konserten drog jag och Mirlinda till Berns för att festa på Missys efterfest. Det var redan packat med folk när vi kom in, men det var skönt att komma in snabbt för att vi stod på listan.

Missy och hela hennes crew hade en liten vip hörna att vara på och där var vi också. Stod och snacka med några av dansarna som var riktigt trevliga.
Men det var skönt och bara få hänga på Vipen för jag orkade verkligen inte träffa massa människor igår. Hängde lite med missys Crew och det funka för min del. Jag är riktigt glad för det också eftersom detta händer inte så offta!

Jag får absolut inte glömma att tacka P.O för en super rolig kväll. Om det inte vore för honom hade jag nog åkt hem efter konserten! tack P.O!

Men en Grym kväll var det. Här kommer lite bilder och självklart FILM från kvällen.







KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE VIDEO

Kommentarer
Postat av: Ebba

Vilka bra platser du hade!

2010-06-13 @ 21:51:29
URL: http://ebbagratte.blogg.se/
Postat av: Victor

Bästa kvällen någonsin!

2010-06-15 @ 00:02:32
URL: http://xoxovictor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: