Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på Frågor - jag är bara ärlig del 1
Follow duvetinte

Har fått en hel del frågor och jag tänkte svara på era kommentarer.  Sen får ni ta det hur ni vill!

Anonym om Ny Musik: MMA - inte som dom andra:
detta var bara skämmigt, håll dig till bloggen
Svar: Skämmigt är det absolut INTE, utan detta är en rolig grej, hur många vågar "skämma" ut sig??? Jag vågar bjuda på mig själv. Kom ihåg, jag är en svensk hiphop boggare och det är ju lättare att testa på det man skriver om.

Burim  () om Sveriges nya hiphop grupp:
Tjennatjenna , jag diggar låten som in i helvete ..
men vart fixar du beaten ?
mixar du sj?

Svar: Det står faktis vem som har proddat beatet vilket är en av sveriges BÄSTA producenter som kallas för Hurricane. Vill du komma i kontakt med honom så kan gå in på: www.myspace.com/hurricaneworld


Frågande  ()
om Svar på tal - ge tillbax:
Intressant. Du ber folk fråga dig saker. Vad som helst. Men när de ställer en fråga som du känner inte passar, så reagerar du så här?

Hur tror du att folk kommer att "våga" fråga dig saker, och inte bara klappa dig med hårs liksom?

Ödmjukhet är något som kan finnas trots att man både är rak och ärlig. Se bara på Petter, Ametist och liknande människor. Att vara otrevlig är inte alls samma sak som att vara rak och uppriktig... Just so you know.
Svar: På riktigt, du måste skoja med mig?? Att ställa mig en fråga om det är NÅGOT jag ger tillbax är faktis inte en normal fråga. Det är mer eller mindre en förolämpning mot mig, tyvärr! Jag kan få mycket "hat" kommentarer men detta tar nog priset.   Folk behöver inte våga fråga mig något, ingen tvingar en.
Jag är ärlig, otrevlig, bitchig, ödmjuk och hela paketet. Det är vad jag är. Men man ställer inte en sådan fråga  för att allt jag gör är för andra och hade jag tänkt på BARA mig SJÄLV så hade jag fan bara skrivit om dom kändaste artisterna och skitit i resten, men jag tycker om o hjälpa människor.
JAG har pröjsat 20 tusen kr för dokumentären och allt jag behöver är några tusen till så att jag kan slutföra hela dokumentären och vad vinner jag på detta?? INGET, tror du att jag får tillbax dessa 20 tusen kr? NEJ. Men jag kan bli pengarkåt och börja tänka på mig själv, varför inte? det skadar väll inte?? ahhaha..
Men sorry. Jag är rak på sak och många kallar en människa rak på  sak som otrevlig. Jag ger så mycket  mer en vad jag får, jag valde detta själv för att det är kul, jag gör detta för er, inte för mig! Hur många andra bloggar gör som jag?

John Lemon () om Fråga mig det ni alltid velat veta:
Hej! Jag antar att det här kommer att låta spydigt, vilket inte är meningen. Du bad om ärlighet och här är den.

Jag undrar varför du inte använder rättstavningsprogram när du skriver på sidan? Uppenbarligen har du svårt att stava och dela in texten i stycken. Det ger ett rätt oprofessionellt intryck å texterna blir jobbiga att läsa.

Jag hatar inte. Tvärtom är jag imponerad av ditt engagemang och att du lägger ner så mycket energi på något du verkligen vill.

Ha det gött!

J

Svar: Hej John, Ska jag behöva förklara IGEN? Jag har ett problem som jag haft i många många år och det är LÄS OCH SKRIV PROBLEM! jag använder ett program, men den hjälper mig inte upp till 100. Jag vet att jag har ett problem, men det har ju inte stoppat mig att komma så här långt och det är ju ingen som tvingar en att läsa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: