Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Svar på Frågor - jag är bara ärlig del 2
Follow duvetinte


B. om Fråga mig det ni alltid velat veta:
Av alla artister du träffat/intervjuat blabla - vilken tycker du var mest jordnära? Någon som är riktigt talangfull, men som inte har storhetsvansinne?


Svar: Det finns många men en jag tycker är riktigt jordnära och har grymt bra talang är Finess. Jag kan inte beskriva finess med ord. Han är helt enkelt den BÄSTA.
Sen finns det dom artisterna som är mina "grabbar" som jag också  tycker är rätt jordnära. Men om vi säger så här.  Av dom riktigt kända artisterna som jag träffat så finns det två st och det är Petter & Ison! 2 st människor som har visat kärlek och har båda fötterna på jorden.


Nilufer om Fråga mig det ni alltid velat veta:
Vet att din blogg är hip hop blogg och de, men du skriver inte så mycket om skolan längre, fast än bloggen är hip hop o de, skulle d ändå va nice att läsa om d som är lite "utanför" hip hopen!
annars GRYM blogg de vet du ;)
SVar:
Kort och enkelt. Jag försöker låta bli att skriva om mitt privata jag.


Anonym om
Fråga mig det ni alltid velat veta:
vart kommer du ifrån?
hur ofta träffar du din syster ?
när börja du röka cigaretter ?
vad sa/reagera dina föräldrar när dom fick veta att du röker.?
har du navel piercing?
du nämde att förut i din blogg att du rökte på. va gjorde dina föräldrar när dom fick veta det. alltså hur reagerde dom?


Svar: Jag är från Iran. Min syster befinner sig i Indien så det blir inte alls så ofta, men när hon är på besök så blir det hela tiden. Jag börja röka när jag va 12 för jag ville vara lika cool som alla andra, men man är fan inte cool när man röker, rättare sagt lite mobbad. Jag önskar att jag aldrig börjat och en dag ska jag sluta. Min mamma vart skit arg och förvånad för hon trodde aldrig att jag skulle göra en sådan grej, Pappa var mer eller mindre OK med det.
Ja, jag har hål i naveln.
Dom reagera rätt bra eftersom jag själv berätta allt och det ända dom gjorde var att dom fanns där vid min sida för att jag skulle sluta använda droger. Det är viktigt att ens familj verkligen finns där och inte ger upp hoppet. Min mamma hjälpte mig som fan.


talanG  () om Fråga mig det ni alltid velat veta:

hurr många läster din blogg?????

Svar: Det har absolut ingen betydelse.

Chukk Rukkuz om Fråga mig det ni alltid velat veta:
Ey, vill du gå dejt ?
Röka en fejt !!!

// Chukk Rukkuz
Svar: Chukk, om du inte var en rappare så skulle jag tänka på saken. men jag håller mig helst borta från att dejta människor i denna musikbransch och jag avstår från att röka en fejt. hahah
Däremot kan vi hänga när jag kommer till Malmö.

Anonym om Fråga mig det ni alltid velat veta:
hur lång e du :)
svar: 167

Anonym om Fråga mig det ni alltid velat veta:
kan du skriva om alla dina vänner? hur gammla dom är, och något mer? varför är du så snygg? älskar din blogg!

Svar: förstår inte varför det är så viktigt? men inga nämnda inga glömda :)
Hahah är jag snygg?? TACK, du är säkert snyggare ;)


Anonym om Fråga mig det ni alltid velat veta:
den här designen var ju tusen gånger finare!!! :)

iaf så undrar jag hur du lyckats så bra med bloggen?
Svar:
Tack, jag älskar min nya design, den e FEEETTT!
Lyckats? hmmm, det är svårt.  Tålamod, kärlek, brinna för något, viljan, styrkan, aktiv osv. Listan fortsätter. Men jag får inte glömma att säga: Jag har lyckats tack vare mina läsare....

Anonym om Fråga mig det ni alltid velat veta:
Vad är din största önskan i livet?
Svar:  Egentligen så är det att jag, min mamma, min pappa och syster får spendera tid tillsammans under en dag. Men min största önskan är att min familj har det br.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: