Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Rocc Spotz vs Crome
Follow duvetinte

Jag önskar verkligen att jag var på The O-Zone Battle. Älskar sånt här shiit och det borde verkligen finnas mer av detta.. Här ser ni två killar, vad tycker ni??
Crome e min boy och han är så bäst, han kör en sån skön stil redan i början hihih.
När vi åker på resan kommer jag och Mirlinda bo hos Crome under tre dagar och han är desutom en huvudperson i dokumentären.

Titta, njut och må bra







KLICKA HÄR FÖR ATT VINNA PETTERS SKIVA

KLICKA HÄR FÖR ATT SE MISSY ELLIOT LIVE

Kommentarer
Postat av: ahaha

fy fan va kass och ägd chrome blev. haha :D

2011-02-05 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: