Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Nu är vi klara
Follow duvetinte

Nu är 90% av all filmning helt klart! Vi har bara ett fåtal artister kvar att filma och det känns jäkligt bra för sen kommer jag börja klippa allat. Men innan jag börjar klippa det mesta så kommer jag stänga in mig själv här hemma och börja plugga för att lämna in all arbete till skolan... Men jag är en så länge nöjd med resultate och jag är riktigt nöjd med det vi gjort och dom artisterna vi träffat fast att jag kommer ta bort ett par.



Jag hoppas på det bästa och jag hoppas på att detta blir en bra "dokumentär"
Har verkligen träffat otroligt duktiga artister längst vägen och några man lärt känna väldigt bra, det har gett mig mycket erfarenhet längst vägen och jag har gjort något som ingen annan gjort.

Ska börja fixa alla bilder så att ni får ta del av resan innan videon kommer ut

Kommentarer
Postat av: joe

heter låten

2010-06-30 @ 15:09:02
Postat av: Anonymous

Hello, whats the name of the song?

2010-07-01 @ 03:24:51
Postat av: Anonym

Varför lägger du upp samma video hela tiden när du snackar om dokumentären?? Jag tycker bara det är onödigt men du gör som du vill, jag tycker du gör ett bra jobb i vilket fall :)

Ha det bäst och ta hand om dig Melika!



Mvh Jonny Carlsson

2010-07-01 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: