Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

No Love
Follow duvetinte



Hej där, de va ett tag sen. Vill komma med lite ny info jag lärt mig idag om Eminem. För ett tag sen kom jag och Melika tillsammans med några andra in på vilka namn olika rappare har och anledningen till att de har namnet. Eminems namn kommer ifrån hur hans initialer uttalas. Marshall Mathers heter han och hans initialer är då MM. Om man uttalar hans initialer på engelska säger man Eminem (M and M). På så sätt kom hans namn till.

Some some new. Yes här har ni nytt från Eminen och Lil Wanye med inslag av Haddways "What is Love". Låten heter "No Love".Jag gillar den. Speciellt när "dont hurt me" kommer in i refrängen. Eminems rappande äger!

Jag kan inget annat säga än Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: