Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Jag fick VIPkort, nu lottar jag ut två st!
Follow duvetinte

Vad sägs som att vinna två VIP kort till sommarens hetaste klubb???

Nu på fredag (18/6) är det smygpremier för Etage som kommer att äga rum på Kungsgatan 63 (Fasching, Stockholm)

Varje fredag(inte midsommar) kommer det bjudas av TUNG musik från grymma dj´s och jag kan nog garantera att det är fest på hög nivå!

Självklart kommer jag befinna mig på plats och killarna bakom Etage har gett mig två VIP biljetter att lotta ut till mina kära läsare!
MEN ni måste vara 18+ för att kunna vinna VIP korten som också är ett personligt kort!
Med dessa VIP kort får ni självklart ta med er en vän!

Vilka två personer vill vinna ett varsitt kort som ger fri entré varje fredag?


TÄVLING:
Vilka ligger bakom Etage (svaret hittar ni genom att klicka HÄR)

PRIS:
2 st väljs ut och vinner ett varsitt VIP kort som ger er fri entré varje fredag från och med 2 JUNI.

AVSLUTAS:

Maila svaret till [email protected] senast den 18/6




Mer info om festen som är den 18/6 hittar ni genom att klicka här
Kommentarer
Postat av: Anton

Ordet "hetaste" har verkligen fått en helt ny innebörd.

2010-06-13 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: