Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det var gårdagen i Jönköping
Follow duvetinte

Gårdagen var en härlig dag. Jag kände för att bara ta det lugnt efter alla stress och jobb. Vi åkte till Jönköping solade och badade, sen fick vi sällskap av Kabbe och Johan. Efter 4 timmar i solen gick vi längst stranden för att hitta någon ställe att äta och jag ville gärna sätta mig på den brygan där alla resturanger fanns. UNDErBART! Kände också för att bränna en del av min lön så  jag köpte en matt rätt för 200 kr som inte alls var så god.
Sen fick vi sällskap av Sam (Allyawan) som tog en cola innan han skulle åka tilbax till Gbg fick även höra att han gör ett besök i sthlm på Onsdag.

Men senare på kvällen drog vi till studion och fortsate filma och jag hamnade framför Ps3 tilsamans med Kabbe för att visa hur man spelar Tekken, det sluta med at han vann med 5 matcher. Bra jobbat.

Men det var en riktigt härlig dag och nu ska vi tillbax till Jönköping och möta kabbe inan vi drar till Sthlm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: