Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Colors Sommarpremiär
Follow duvetinte


Jag önskar att jag och Melika började vår resa denna vecka istället för förra veckan. Just på grund av att Colors har sommarpremiär imorgon och jag blev redan förra veckan taggad till att gå och festa loss i Göteborg.

Men tyvärr blir det inget för mig men jag vill uppmuntra dig som har möjlighet att festa i Göteborg imorgon att dra till Colors and get your freek on! Såg nyss att över 1200 pers har tackat JA till att dra till festen imorgon så drar du inte dit lär du missa ett och annat. Your choice. Jag önska jag kunde va med.


Färg: Grön (gröna gäster belönas!)
Live: DJ Neil Armstrong (Jay-Z/Adidas/New York)
Dj Dainja med vänner
Visuals: Lideborg
Tid: 22-03 / Entré: 100 kr

Mer info samt vimmelbilder på bloggen : www.colorsgbg.com
Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Emin3m

2010-08-20 @ 23:01:30
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: