Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Behöver skriva av mig....
Follow duvetinte



Har jag sagt att kärlek suger? det kanske jag redan sagt 1000 ggr, men denna låt får mig att tänka på kärlek, varför? hmm. Vet inte...
Mycket tankar kommer upp bara från denna låt. Jag har vart singel sen jan 2007 och jag tror att jag kommer va singel så länge jag lever. Jag gillar att leva celibat, det är nya modet. HAHA.

Sitter och laddar upp massa bilder från resan, det tar fan tid att skriva ett inlägg och sedan lägga upp bilderna. Men denna resa gav mig otroligt mycket värme och nu är jag tillbax till kalla sthlm där det inte finns någon värme. TRÅKIGT!

Medan jag jobbar och lägger upp alla bilder så lyssnar jag på rätt gamla låtar och tänker tillbax på väldigt mycket!
Men jag är tätt känslig just nu också, jag har haft 9 underbara dagar, träffat underbara människor som påverkat mig så mycket att jag inte har hunnit smälta ner allt och det har påverkat mig så mycket att jag känner mig nere men samtidigt så glad, jag är så glad att jag har fått lyckats göra människor otroligt glada. Ibland undrar jag om dom ser mig som den där bloggaren eller om dom ser mig som Melika.

Jag vill verkligen ge kärlek till ALLA som fått mig att känna mig lite nere för det betyder bara att dom människorna har påverkat mig som fan. Kanske har dom gjort att jag har blivit snällare! hihih



Behövde skriva av mig...
Kommentarer
Postat av: Chooti

jag ser dej som Melika FÖRST O FRÄMST!! my homegirl!

2010-06-30 @ 23:40:39
URL: http://chooti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: