Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Behind The Scenes Pato Pooh & Ricky del 1
Follow duvetinte

Jag kallar denna videoklipp som del 1 etersom detta är en sida av videoinspelningen. Jag tycker min del är roligare hahah..
Låten är riktigt jävla grym, tro det eller ej, detta kommer bli en fet jävla HIITTTT!!!!!!!!!!!
Jag ska försöka lägga ut min Behind the scenes denna vecka då ni kommer att få sen när Stor intervjuar Pato och sen Pato beatboxa medan stor rappar.
Vad säger ni om det??? Min del är ute snart på duvetinte.se


Kommentarer
Postat av: sebastian

haha skön grej när pato står och visar sitt öga haha skratta som fan då !

längtar efter låten och videon !!

peace

2010-06-15 @ 18:29:29
Postat av: Aye

Heysan, är det inte han som en gång sjungit någon låt som går till såhär " att jag är liten det är möjligt men att batlas mot mig det är löjligt " refrängen var upp med händerna upp med dom i taken så ja såå ja låt mig se dom i taket så ja. Isåfall har ja letat efter den i 100 år haha du kanske vet var jag kan hitta den?

2010-06-15 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: