Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bang Bang
Follow duvetinte



Äntligen är videon ute från Salif, Ray Lavender och Da Griot! Låten heter "Bang Bang" och den är riktigt skön samtidigt som det är en låt man kan dansa till. Har gillat låten sen jag hörde den! Det är en viss american feeling på videon vilket är trevligt. Kan bero mycket på att Salif har spenderat mycket av sin tid USA.

Vad tycker ni?



Jag Melika (duvetinte) måste lägga till en sak.
Haha jag kommer o stör Mirlindas blogginlägg men istället för att blogga om låten två gånger så skriver jag istället här vad JAG tycker om videon.
Jag kan inte kalla detta svensk hiphop, på något sätt får inte denna låt ihop med svenska hiphop kategori och det kan va som mirlinda säger att Salif har spenderat en hel del tid i USA.
Jävligt nice video, skön låt och tack gud att det är snygga brudar.
Tror också att det är därför videon inte kan sättas i samma kategori som svenska hiphop videos eftersom deras tjejer inte är så fina.
Önska bara man kunde se mer av Binta när hon dansar och lite med av Thala eftersom båda dom är riktigt duktiga på dans.
Kul och se Salong betong grabbarna med och jag får inte glömma bort och skriva att vackra irina var med.
Bra jobbat på video, låt och beat.
Kör hårt, denna ska pumpas i sommar
Kommentarer
Postat av: Majk

Hur definierar vi svensk hiphop? Kan hålla med om att låten känns lite mer amerikanskt och på något sätt också proffsigare än mycket annat :P Dock skulle jag nog snarare kalla det r'n'b snarare än hip-hop om jag fick klassificera den... Kepp up the good work ya'll!!

2010-06-20 @ 14:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: