Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Så här gick del 2 av B-day firande ut
Follow duvetinte

Jag tror att jag var för hypad inför min B-day så att inget blev som man förväntat, men det är väll alltid så eller?
Jag har haft jätte trevligt men det har vart saker jag tänkt på hela tiden som gjort så att jag inte har kunnat slappna av till 100%
Människor har besvikit mig, en människa har dött R.I.P och vissa har vart saknade!
MEN, jag är tacksam och glad över dom som kom på middagen/förfesten och alla andra som kom till Bedroom för att fira mig!

Jag kan inte säga att det var tråkigt, för vi hade riktigt kul, speciellt mina vänner. Muster, Vianka, Thomas och Sidney flippade som fan!

Tack till alla människor som stod utanför bedroom och sjöng för  mig, haha rätt kul faktis och tack till John som fixade lista till mig och mitt sällskap.
Vi var på Bedroom kl 23:00 och efter 10 min blev det kö fram tills kl 02:00. Det var galet med människor och det var riktigt jävla grymt!

En sak jag insåg igår också var att jag kan inte bete mig exakt hur jag vill längre med tanke på att jag har bloggen och folk vet vem jag är. Lite jobbigt, men vet ni vad? Jag kommer alltid vara den jag alltid varit fast kanske en aning drygare HAHA!

Jag ska försöka fixa videoklippen från igår så att ni kan få ta del av allt som hände, inklusive det lilla "tjafset" som egentligen inte var ett tjafs! Jag kom bara in i allt för att skydda min killkompis som typ ville bli av med en tjej som stod och tjafsa med honom!


Men här kommer bilderna från min Middag och från festen (Fredagen 23/7)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: