Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Så här gick del 1 av B-day firande ut
Follow duvetinte

Igår (22/7) firade jag första delen av min födelsedag! Efter allt skit som har hänt så kände jag att jag behövde verkligen få vara med helt andra människor och bara få träffa lite nya och sköna människor!

Jag började min kväll hemma hos Thomas, vilket 300 människor vet om eftersom vi körde Bambuser live och hade drygt 250 st som kollade in oss live! Tycker det är as FETT!



Sen runt 11:30 möte vi upp Sonny och Kim, för er som inte vilka det är så kan jag berätta att det är dom som är Norlie & KKV. Med sig hade dom ett par vänner som bestod av bara killar. Men det var ju inte alla killar jag var med



Eftersom jag hatar house så bestod kvällen enbart av Vodka redbull eftersom det är det ända jag brukar dricka.  Det var ju riktigt skit musik, vad hände?


Under kvällen kom bröderna Jeff & Sandro till F12 och festade en liten liten stund med oss!


Det var skönt och bara få göra som gamla tiderna och då menar jag att bara umgås med killar, inga som ger en huvudverk!
Senare kom Jaouli för bi, men han kom precis när jag skulle dra hem. Självklart filmade jag, men den filmen kommer upp om några dagar eftersom jag ska sätta ihop den med allt annat som kommer att filmas idag och imorrn!

Men jag och Thomas gick för bi Donken där vi träffa på 3 människor. Satt oh snacka med dom en stund och tvinga dom och komma till Bedroom ikväll :)

Men det var så här gårdagen såg ut!

Tack till alla som var runt om kring mig igår!
Kommentarer
Postat av: SHERAM

jag tycker din hemsida ska heta : jagvetinte.se



du är inte äns snygg ggymman max 6 av 10

2010-07-23 @ 12:25:09
Postat av: ...

sheraaaam haha de e vanligt o va avundsjuk ;) btw 6/10 e inte så illa xD

2010-07-23 @ 19:04:17
Postat av: hanna

jag spydde precis i min mun tack vare den där karlthomas....asså inte så melika, men han är ju grotesk

2010-07-23 @ 20:55:48
Postat av: ....

en fråga bara från ingenstans :P har du nåt emot kurder?

2010-07-25 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: