Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

inspelning med Crome: Bilder från Ben & Jerry
Follow duvetinte


Har nog inte smält dagen en, men jag var dubbelbokad på 2 videoinspelningar och självklart var jag tvungen att gå på båda! Men när jag var på Crome´s videoinspelning var det absolut inte meningen att jag skulle vara med i videon eftersom jag var bara där för att filma och ta bilder till bloggen/dokumentären!

Jag är inte den som vill vara med i musikvideo utan det finns vissa undantag.
Om låten är GRYM eller om det är någon jag känner och detta handlade om båda sakerna!

Så vad hände egentligen???



Vad tror ni videon handlar om? Låten heter Ben & Jerry, behöver jag då förklara mer?
Jag beskriver videon med dessa ord: färgglad, roligt, sexig och het. Den kommer skilja sig från dom flesta videos som man sett och tjejerna skiljer sig från alla andra videotjejer i Sverige!  Kan berätta att låten är riktigt TUNG. Vet ni vad det bästa är? att jag är den ända som har filmat Crome när han körde ben & jerry live för första gången! Varför jag säger så är endast för att jag har bilbevis på hur publiken reagerade på låten för 5 månader sen. Den va så tung att publiken hoppade som dårar!
Känner mig sjukt nöjd över bilderna.



På något sätt var man tvungen att underhålla sig under dessa 14 timmar som man befann sig på plats! Jag var riktigt glad och träffa Crome efter crome är en bra vän till mig. Jag var i storsätt kvar där hela kvällen för hans skull. Men jag och Binta hade rätt kul under dagen och kvällen.



Ametist kom också för bi för att spela in en lite scen tillsammans med Crome.


Ni skulle ha sett Binta när hon dansade! DAMN säger jag bara!



Tack till alla som var med och gjorde denna dag till en möjlig dag!
Kommentarer
Postat av: Anonym

fet söt du är

2010-07-21 @ 09:49:17
Postat av: :)

DANG VA SNYGG Binta e! en riktig skönhet...

2010-07-22 @ 22:48:51
Postat av: ShadyBoy

Eminem är KUNG!

2010-08-20 @ 23:01:20
URL: http://justshady.com/
Postat av: lina

när kommer den ut ?

2010-12-04 @ 23:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: