Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Smygtitta, en resa genom hiphop sverige! Crome & Bobby
Follow duvetinte




Jag trodde materialet hade försvunnit, allt jag hade filmat var borta, men nej! Allt räddades utan problem och jag är tacksam över att allt jag filmat kommit ut!
Jag hängde med Crome & Bobby bolivian till Växjö för att filma dom när dom skulle uppträda på en fest. Mycket som hände under den kvällen, dom skulle köra en låt och dom var tvungna att dela på en mic, hur fan skulle det gå tänkte jag??

Dom döööddaaa stället, det var underhållning på hög nivå och det var verkligen länge sen jag såg en publik hoppa och skrika så som dom gjorde.
Växjööööö vad händer??

Här har ni en liten liten del av deras uppträdande och en liten liten del av dokumentären.

Kommentarer
Postat av: Aluush

Straight up!!

2010-07-18 @ 14:02:05
Postat av: Anonym

haha det ser fett roligt ut när dom har en mic, men tunga ju

2010-07-23 @ 04:22:58
Postat av: ShadyBoy

:D

2010-08-20 @ 23:01:20
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: