Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Plötsligt hände det: Kartellen
Follow duvetinte


Feb 2010 fylde min blogg 1 år och det firades stort! Hade massa artister som uppträdde. Men något hände!
Sebbe från Kartellen kom och hälsa på fast att han hade fotboja och var tvungen att dra tidigt!
Sugen på att rappa blev han och tog micken och kickade en låt lite snabbt!
Det var hans första uppträdande sen han kom ut. Tyckte det var riktigt nice men man ser att det var början av kvällen eftersom det inte var rätt tomt!
Folk blev rätt förvånade när dom såg 3 st gå runt med Kartellen T-shirt! Jag tyckte det var riktigt kul att sebbe var där fast att han inte kunde vara där så länge! men det är sånt som händer.

Här kan ni se när Sebbe från kartellen körde!
Det var mer ett test gig!
Kommentarer
Postat av: Swagger Boy

Äntligen lägger du upp den :p

fan synd att d här va innan jag visste hur man formaterade till HD i min dator och gjorde ljus inställningarna.

2010-07-30 @ 18:55:40
URL: http://swaglikethis.blogg.se/
Postat av: banan

det funkar ju inte att kolla på denna film? :S :/

2010-11-24 @ 07:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: