Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Nas & Damian Marley, sthlm (grönan) bild+film
Follow duvetinte

Idag befann jag mig på grönan tillsammans med halva sthlm´s fjårtisar och hiphop elit kändes det som. Självklart var det ett måste att befinna sig på plats för att se Nas & Damian Marley. Kan berätta föer er som inte var där att ni missa en jävligt grym show men jag tackar gud att det finns konserter med 18 års gräns, för det var riktigt mycket folk på plats. En nästan 2 timmars lång show en en tråkig efterfest. Jag trodde verkligen inte att dom skulle köra egna låtar men det gjorde dom och jag måste verkligen tacka dom (vet att inte läser detta) för en grymt bra show. Jag undrar hur länge mannen med flaggan måste ha tränat för att orka vifta en flagga under en hel show.

Mirlinda fick för sig att bara ta bilder på Nas, men fick med Damien på ett kort.

Vill också passa på och önska min vän CarlThomas King grattis på födelsedagen

 

Något jag alltid bjuder på är FILM! här har ni en videoklipp från konserten.
KLICKA PÅ PLAY FÖR ATT SE
NJUT!

Kommentarer
Postat av: Anonym för jag är rädd för dig

Håll dig till svensk hiphop biiiatch;)

2010-07-08 @ 14:32:08
URL: http://Haha
Postat av: ShadyBoy

:D

2010-08-20 @ 23:01:21
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: