Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Mycket att göra
Follow duvetinte

Hej!
Dåligt med uppdatering idag och det vet jag! Men ikväll kommer jag släppa en fet låt, imorrn släpper jag en låt och på måndag släpperjag en låt! mycket som kommer upp men just nu håller jag på o gå igenom hela dokumentären för att lämna vidare den.
Måste fixa ett flertal videos också, sen måste jag styra upp lite annat. Jag åker på Måndag morgon men imorrn är jag inte hemma alls.

Hade ett väldigt viktigt möte idag och det känns bra att ha en sån position som jag har för att om drygt 1½ månad kommer namnet duvetinte vara störst tillsammans med en annan sida! kommer bli helt galet! ni kommer få se det snart!

Nu måste jag springa till bussen, ska träffa en viss Mr en sista gång, jag åker ju bort i 1 månad :( buhuu!
Kommer lägga upp massa saker lite senare! Ni klarar er nog några timmar utan mig!


pusss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: