Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon - Grattis - trött - berns
Follow duvetinte

Hej Alla där ute!

Igår (24/7) var jag ute med Vianka! Berns var stället vi skulle vara på, Berns var stället ALLA skulle vara på!
Det som är så synd med Berns är att det kan bli för mycket folk uppe på terrasen och då blir det jobbigt att gå runt där eller ens dansa!

K-on, Thomas Gunnarsson och Rebecca var där för att fira sin födelsedag och jag var där för att avsluta firandet på Min födelsedag!
Jag och Vianca hade det väldigt trevligt, vi dansa med våra platta skor och vi träffade massa roliga människor..
Viill också säga grattis till Sebbe från Kartellen som har gift sig.

Tillbax till Berns, hände inget speciellt förutom att jag träffade på en massa barndomsvänner vilket jag verkligen älskar att göra! Men det hände inget speciellt en att jag och V dansade och festade!

Ett stort grattis till Thomas Gunnarsson från RMH som fyller år idag! Massa kärlek till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: