Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Godmorgon
Follow duvetinte

Godmorgon alla mina söta läsare!

Vad trött jag är, 7 timmars sömn men jag klagar endå! Ska strax iväg till ambassaden för att snacka med odm om mitt Visum, Värsta är att jag egentligen ska åka på måndag :
Stockholm Arlanda
Sverige
Terminal 5
Istanbul
Turkiet
Terminal I
12:20 16:45 TK1794
Turkish Airlines
Turkish Airlines
Istanbul
Turkiet
Terminal I
Bombay
Indien
Terminal 2
19:15 04:05
3 aug
TK720
Turkish Airlines
Turkish Airlines
Flygtid: 12h 15min



Men jag har på riktigt ingen aning om vad som händer. För hur som helst måste jag omboka min biljett om jag ska åka till syrran.  Jag hoppas verkligen, men det är så jobbigt att inte veta hur man ska göra eftersom man har så mycket att göra och planera in.
På Tisdag ska Jaouli (Finess) spela in sin musikvideo till hans första singel som är helt GALEN!
Det kommer vara mycket att göra, men om jag inte är här, nä men då måste jag planera det. Aja, vi får se!
Nu måste jag iväg .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: