Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Gårdagen Bra eller dåligt?
Follow duvetinte

jag var riktigt hypad igår och ville verkligen festa som fan, men så blev det inte. Jag tappa humöret helt väl inne på klubben.. Jag blev en aning påverkad och höll på och smsa hela kvällen vilket jag inte kunde roför. Jag fick för mycket känslor så allt behövde komma ut. Jag är rätt förvirrad och är  i en sist där jag inte vet vad jag ska göra för jag går igenom något som jag inte har vart med om på ett BRA jävla tag.
Så min telefon var uppe igår och jag satt och smsa med en person hela natten och det fick mig på rätt kefft humör.

Men jag var riktigt glad och få träffa mina underbara tjejer som jag inte träffat på ett bra tag och självklart var mirlinda med.
Låter bilderna tala för sig själva HAHAHHA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: