Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Från bloggare till musikvideo regissör
Follow duvetinte

Hahah känns rätt bra att jag inte bara bloggar utan jag gör det mesta... Idag ska jag dra till Tumba och spela in en musikvideo som en kille önskat få göra...

Här kan ni se mina tidigare videos jag gjort.

Min första video som jag gjorde

Melicanca - Ge mig det



Min andra jag gjorde var en spontan video som egentligen inte skulle bli en musikvideo!
Meningen var att jag skulle släppa denna låt, men eftersom jag hade så mycket material från filmningen av dokumentären så gjorde jag en musikvideo av det hela. Känner mig väldigt stolt över denna eftersom videon blev omtalad och jag fick väldigt positiva reaktioner!

Vad tror ni om detta??

Inga kunskaper, inga erfarenheter utan det är ett intresse jag har!

 

Kommentarer
Postat av: Jason

Du driver med mig hahaha, lägg av..spara som intresse, som annat så suger detta!

2010-07-21 @ 18:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: