Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En resa genom hiphop sverige Ute..
Follow duvetinte

Jag har bestämt mig att dokumentären kommer att vara ute någon gång under Nov/dec 2010 och den kommer att bli ca 25 avsnitt som kommer att vara ca 15 min långa!

Jag har tidigare skrivit en lista på vilka som filmats men alla kommer inte vara med!
Jag har också lagt ut massa videoklipps, men här kommer alla videos från dokumentären i ett och samma inlägg!
Här är alla "teasers" så att ni kan få ett smakprov på vad som har filmats. (allt är inte klar filmat)

Crome & Bobby bolivian live
DIREKTLÄNK: http://www.ubetoo.com/duvetinte/32816
Eboi och Gameboii


DIREKTLÄNK
unofficial trailer


DIREKTLÄNK
Pato pooh


DIREKTLÄNK
plattan, påpeka att jag stavat fel på stokcholm.


DIREKTLÄNK
Helgen i värnamo ( MMA - inte som dom andra)


DIREKTLÄNK
Lord of the undergrund


DIREKTLÄNK
Petter


DIREKTLÄNK
Medina


DIREKTLÄNK
G Punkten


DIREKTLÄNK
5 Rappare i Gbg


DIREKTLÄNK
Dalenbarn


DIREKTLÄNK
Smakprov från Malmö


DIREKTLÄNK
Blev rätt mycket
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: