Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

En dag med Pato Pooh
Follow duvetinte



Jag har vart bekant med Pato Pooh i ett år och under detta år så har jag sett ett flertal sidor hos honom. Vi har haft våra upp och ner dagar som aldrig har nämnts förut eftersom det inte har med någon att göra och nu lär ni undra vad jag menar med det!

Många säger (vilket jag skiter i) att Pato är lite Divig osv men det kan jag inte hålla med. Jag har fått se något som andra kanske också fått. Under våran lilla resa till Eskilstuna snackade jag och Pato om allt mellan himmel och jord vilket kändes jätte bra eftersom man såg samtidigt hur mycket han brinner för det han gör och hur mycket han har kämpat!

Vi gav varandra lite små tips och snackade om en hel del saker. För er som inte känner Pato borde nog ta och lära känna han lite närmare eftersom han är en väldigt underbar människa. Han kan vara svår att förstå i början, men när man har kommit förbi skalet så finns det en väldigt godhjärtat kille!

Ni vet, Kräftor dom har mycket känslor och är människor som har fötterna på jorden!

Tack Pato för pratstunden och dom goda råden man fick!

och här kommer en sida som ni borde kolla in : rapradar.com
Den sidan blev jag rekommenderat av Pato
Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Emin3m

2010-08-20 @ 23:01:17
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: