Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Det var en bra kväll
Follow duvetinte

Hade as kul igår. Var först på east och åt mat med min snygging och sen blev det en massa drinkar. Riktigt trevligt var det. Där efter drog vi till bedroom för att festa tillsammans. Vill ju spendera så mycket tid jag kan med honom för att jag åker på måndag. Men vi hade skit kul träffade massa vänner, dansade och hade skit kul. På bilden ser ni dj vietnam som rockade loss. Tack till grabbarna som har bedroom. Självklart är det fest där nästa vecka men det missar jag. Tack till alla som var runt mig igår, fick ett bra avslut på sommaren i sverige.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: