Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Bjuder på en bild så länge
Follow duvetinte



Igår under dagen var jag på en videoinspelning tillsammans med Muster som skulle ta bilder åt mig!
Jag var inbokad att göra en Behind The Scenes till låten Quiero tocar. Det var första gången jag träffade Sayen. För er som missat så gästas Pato Pooh i låten.
Jag var där en stund och filmade men kommer inte lägga ut någon film en eftersom det är en till scen som ska filmas och det är om en vecka. Vi ska tydligen ut och åka båt, ingen vanlig båt utan en väldigt fin båt och därför ska jag ta med mig bikini om det är bra väder så att jag kan sola samtidigt som jag filmar haha!

Men jag tror att denna video kommer bli rätt bra.

Lägger upp bilderna så fort Muster skickat mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: