Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Barnförbjudna bilder
Follow duvetinte


Jag håller just nu på att få alla bilder från kvällen då allt och inget hände. En kväll jag aldrig kommer att glömma och det roliga är att jag har redan glömt.. HAHAH. Vissa av dessa bilder minns jag inte och vissa saker önskar man att det aldrig hände. Som tex när jag slog till mig så at min tand gick sönder, buhuu!!
Men jag funderar på att lägga upp bilderna, men måste gå igenom dom så att dom "normala" bilderna visas eftersom det finns barnförbjuda och jävligt sjuka bilder!! HAHAHAH




Nu ska jag sova eftersom jag måste ringa tandläkaren imorrn så att dom kan fixa min tand som gick sönder..

Ps. Mirri, jag hoppas din rygg mår bra och att du får vila veckan ut.
Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

haha sköna bilder ;D

2010-07-12 @ 02:36:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: