Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Vad hände på radion
Follow duvetinte

I Fredags var jag med på Sr metropol för fjärde gången!
Det blir bara roligare och roligare för varje gång och denna gång snacka jag om Förändring.
Finess gav mig insperation av mitt ämne och i direktsändning sa jag att JAG SKA SLUTA RÖKA!!!


Sr metropol med duvetinte

Klicka på detta klipp för att se vad vi snacka om på radio och alla våra sjuka historier.

Kommentarer
Postat av: Lola

lycka till me rökningen! borde oxå sluta :/ haha.. känner igen mig i de där me förändring faktiskt. har oxå massa förändringar på G!

2010-01-10 @ 18:29:59
URL: http://lolag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: