Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Sista tankarna + annat!
Follow duvetinte


Jag har haft väldigt mycket tankar efter att jag gjort intervju med Kartellen idag. Känns som om jag endas har skrivit om dom idag, eller det är ju sant, jag har endas skrivit om kartellen!
Kanske borde öppna upp en ny blogg som handlar om Kartellen för att få folk (högre makt) att förstå saningen!

Alla vet att mitt dröm jobb är att jobba med ungdomar och motverka kriminalitet.
Kommer inte ihåg om det var kaka eller sebbe som sa att istället för att polisen skulle onödigt jaga kartellen och stoppa deras uppträdande så borde dom satsa dom pengarna på ungdomar!

Om man läser mellan raderna och lyssnar på texterna som kartellen har förstår man lite mer om den verkliga livet!
Det är OK att ta hit Ice cube som var med i N.W.A och låta han sjunga sitt shiit, det är helt ok medan man ska förstöra för kartellen?

Jag fick höra för ett tag sen av någon, mins inte vem men någon berätta att Carlito fick inte uppträda med låten babylon brinner för att polisen tycker att den har fel budksap, det var iallfall något i den stilen!

Det Kartellen har i bakgrunden ska INTE mixas med Kartellen som musikgrupp och varje intervju man läser eller ser så säger dom att kartellen är en musikgrupp och inte gängrelaterad!

Men man är rädd för saningen ska komma ut, nästan att man ska ta med en dold kamera och filma vad som händer där ute i förortens värsta håler!
Aja, svårt o påverka alla genom denna blogg, men jag gillar deras texter och låtar.

Men Jag bjuder på denna bild på sebbe o Kaka från intervjun idag!

Nu har jag iallfall blivit klar med första delen av intervjun jag gjorde med Labyrint och om jag hinner imorrn så ska jag klippa ihop resterande av intervju som är på film!

Men imorrn ska jag fotta min systers dansgrupp och sedan ska jag plugga, vi får hoppas att jag hinner bli klar, måste skicka texten till en vän som ska kolla igenom så att det ser bra ut!

Vet inte om jag berättade att jag träffade Ametist strax innan intervjun var klar idag.
Vi prata en liten stund och hon var så gullig som berätta att hon hade tipsat Sr metropol om mig och att hon ville bjuda in mig på hennes radio program, men Ison han sno mig före henne!
Hon frågade mig för ett tag sen också så man vet aldrig när jag dyker upp någon fredag väldigt snart kl 15:00, kanske nu på fredag, man vet aldrig!

Nä nu ska jag ta och sova!
Godnatt!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: