Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Uppdatering + AP
Follow duvetinte

Känns bra att man har fått mycket gjort idag!
Mamma kom hit idag och hjälpte mig att städa hela huset eftersom jag har fett mycket problem med att anstränga mig.

Nu har jag fått mina låtar från Parham och Kaanquest som ni kommer få höra väldigt snart, så fort jag får ut den nya designen!
Jag har skickat iväg det sista för designen som Berii nu håller på o fixar och vi får hoppas att det bli klar väldigt snart eftersom mitt projekt kommer ut i samband med detta!!

Sen så har vi lite överaskningar under min fest, det kommer vara en skiiit grym artist som kommer uppträda med en låt, men han e hemlig och ingen får veta förens jag presenterar honom under kvällen!!!

Men det är skönt att få saker gjort så att man kan konsentrera sig på skolan eftersom jag har missat över en vecka och imorrn ska jag ta mig till skolan för att försöka plugga och ta alla uppgifter som ska göras sen ska jag hem och jobba med Kartellen intervjun!!

Nä men nu ska jag ta och sova!



Jag såg namnet "AP" så jag var tvungen att lägga upp dessa låtar som ger mig både bra och dåliga minnen!
Kommentarer
Postat av: Nilufer

Du skriver inte så mkt om skolan längre,? hur går d i skolan och vad håller ni på med? :D

2010-01-29 @ 07:12:46
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: