Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Uppdatering!
Follow duvetinte

Nu kan jag andas ut, eller jag tror det. Jag har skrivit exakt 26frågor till Kartellen intervjun, men jag vill skriva fler!
Har så jävla mycket att fråga dom, vi får se hur det blir!

Fast nu är jag jävligt trött, ska ta ett bad, köra sån där ansiktsmask o sen vila för ikväll ska jag ut men INTE festa hårt eftersom jag har fortfarande små ont!

 

SNart har det gått 1 år sen jag öppna denna blogg och jag trodde ALDRIG att jag skulle stå här idag och ha gjort över 30 intervjuer, vart med på radio och fått chansen o jobba med saker jag aldrig tänkt mig kunna göra!

Jag är glad att jag kämpar och aldrig gett upp fast att det finns MÅNGA där ute som bara väntar


på att jag ska misslyckas!!!!


Jag vill också säga att jag tycker det är väldigt kul att ni gämför mig med Ametist eftersom hon är min förebild inom hip-hop världen!

Hur ofta ser man en kvinna göra något grymt inom hip-hopen? Det finns knappt någon tjej som rappar!

Men jag är jävligt glad att bli jämförd med henne och ingen annan!

 


DU VET INTE

ÄR HÄR FÖR ATT STANNA!!!
Kommentarer
Postat av: Huge

Man är inte hiphop bara för att man skriver om hiphop?? om du vill vara en del av hiphop får du nog börja rappa eller dj:a!



Dessutom så måste både du o Ametist lära er att skriva! Ta en kurs eller nåt. Det är inget hat det är bara ett råd!

2010-01-30 @ 00:28:19
Postat av: RHEA

Huge, klart hon är hiphop?! Eller tycker du hon förmedlar något annat när du öppnar hennes blogg? Shit, det bara skriker hiphop om henne!



Tycker du är grym, gör din grej, vem fan bryr sig om några stavfel.. Jag läser alltid din blogg, tycker att det är mycket mer intressant att läsa ur en brud's synvinkel. Sjukt trött på att hiphop bara skulle vara en grej för snubbar!



Stå på dig och fortsätt med dig grej!

PZ / RHEA

2010-01-30 @ 11:55:29
URL: http://kattistestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: