Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Kartellen Intervju
Follow duvetinte


12:00 kommer jag sitta med Kaka o Sebbe från kartellen och göra en grym intervju!
26 frågor på en timma, jag undrar verkligen hur det kommer gå!
Det finns absolut ingen hip-hop artist/grupp som jag finner samma intresse för, men det ska bli kul och få göra detta!

Tack för alla frågor jag fick, jag tog med några av dom!

Jag vill att ni tar och lyssnar på denna låt och lyssnar noga på texten! Så här ser verkligheten ut, så kan det gå på riktigt och folk säger att Kartellen säger bara fuck aina och sjunger om gangster livet!
Jag har sett detta på riiktigt, från att leva sina drömmar och gå till ett annat liv!

 


Labyrint freestyle och video

från intervjun - teaser, klicka in här
Kommentarer
Postat av: ShadyBoy

Shady.... :)

2010-08-20 @ 23:00:55
URL: http://justshady.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: