Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God morgon
Follow duvetinte

Fyfan vad jag är trött, men det är inte konstigt, har inte fått sova ut något!
Idag så flyttar min rumskamrat så jag kommer bli ensam igen, buhuu.

Men igår kväll mådde jag riktigt dåligt utan att veta varför.
Jag var skit arg och besviken men sen vände sig allt mot något helt annat och det värsta var att jag fick massa sms från en i klassen o jag var skit otrevlig!
Men han är en sån underbar person, varje gång det är något som förstår han det!

Ikäll kommer jag vara hemma och fixa lägenhet, jobba och försöka plugga. Det kommer nog bli riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: