Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

God Morgon
Follow duvetinte


God morgon Bloggen!
Känns rätt bra och vakna kl 06:00 och direkt se min pudding online, haha.
Det blev 5 timmars sömn vilket funkar för mig just nu och kommer ta lugnande/sömntabletter från och med nästa vecka för att komma in i min sömnrytm.

Men vit ni vad jag hatar mest, att längta till något så mycket att det känns som om dagarna bara blir längre och längre!
På torsdag den 5e Feb får jag besök utav mina grabbar och det ska bli så jävla kul!
Jag hoppas verkligen det blir kul eftersom dom ska vara här hos mig till Söndagen.
dagarna är bestämda och nu är det bara att vänta tills dom e här, får inte heller glömma att min fest är den 6 e Feb!

Men nu går vi till något helt annat!
Ibland undrar jag hur människor kan påverka en och på vilket sätt?
Alla människor påverkar oss på ett eller annat sätt och det finns en kille som påverkar mig på ett skumt sätt. Han öppnar fram ett sinne som jag aldrig använder och det är rätt skoj!
Vad e de jag snackar om?
Det kommer ni aldrig få veta......
Jag har till och med berättat min STÖRSTA hemlighet till honom och jag förstår inte varför jag gjorde det, jag vet inte vad som fick mig att berätta detta till honom och det bästa var att jag föll  inte ens ihop o började gråta!
När jag menar STÖRSTA hemlighet så är det bara dom inblandade, mitt ex och denna kille som vet om detta!!!
Men det är något med honom som får mig att kunna berätta vissa saker och visst blev han chockad men han tog det jävligt bra.


Men till något annat.
Jag fick veta att Finess ska spela in sin streetvideo imorrn! Ska slå finess för att han inte berätta till mig, men jag tror inte att en viss människa vill ha med mig där endå och det är tyvärr inget jag kan påverka! Sorry man, men man får sånna vibbar av denna människa!

Kommentarer
Postat av: Nilufer

Jaha oj, ok då vet man det! ;)

2010-01-29 @ 07:26:35
URL: http://nulleew.blogg.se/
Postat av: Ebba

Snygg bild!

2010-01-29 @ 15:09:40
URL: http://ebbagratte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: