Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Fuck it
Follow duvetinte

jag har alltid och kommer alltid hata sega människor och folk som aldrig kan hålla tider!
Tack vare en brud så missar jag något jag sett fram emot i typ 1 månad eller något och det finns ingen chans att jag kan ta igen detta eller göra det någon annan dag!!

RESTERANDE TEXT ÄR RADERAT


Och just nu är jag skit irriterad!

Ska gå och lägga mig eller något  och hålla mig borta från att vilja ta en cigg. Just nu har jag väldigt ont i magen/ryggen och känner en smärta som jag inte bör ha!

Men men, imorrn ska jag göra intervju med Kartelle och det får väll va något jag ser fram emot!!
Jag som hade fixat mig o allt.. yff, toookiig!

Nästa vecka är det min B-day fest för bloggen och ska festa då!!


Kommentarer
Postat av: Raghid

haha bästa videon



men orka hon oxo -.-', du borde gått sj bara

2010-01-30 @ 14:04:30
URL: http://raghid.blogg.se/
Postat av: xayal

Fortfarande grym blogg (K)!!!!!

2010-01-31 @ 14:39:23
URL: http://xayalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: