Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Fokus på Finess del 1
Follow duvetinte

Som ni alla vet så jobbar jag med Finess och har hand om det mesta!
Måste säga att jag aldrig hade förväntat mig att reaktionen skulle vara så här bra som den är och det är vi tacksamma över!!!

Jag sa redan från start att Finess kommer ta sverige med storm och en så länge så har jag bara hört positiva saker.
Tror Finess kommer bli riktigt glad när han kommer hem!

Vi har inte satt ett datum på Tapet, men nästa vecka kommer vi ha ett möte och då kommer vi bestämma datum för släppet av mixtape!
Om ni gillade låten förändring så lovar jag er at ni kommer ÄLSKA hans mixtape. En musikvideo är planerad som kommer bli väldigt bra!

Men nu tänkte jag att vi kör en liten fokus på Finess!

KLICKA HÄR FÖR ATT LÄSA ALLA INLÄGG SOM FINESS SJÄLV HAR SKRIVIT

KLICKA IN HÄR FÖR ATT LÄSA EN GAMMAL INTERVJU JAG GJORT!!
Finess, streetrap hemma hos Duvetinte (gott nytt år video)
(klicka på videon för att se)



Finess hemma hos duvetinte (god jul video)
(klicka på videon för att se)



Finess live @ skarpnäck tillsammans med Pato pooh o Mohammed ali
(klicka på videon för att se)






Finess bloggvideo nr 5, smakprov på Ta mig upp (välkomna mig)
(klicka på videon för att se)

 

VECKANS MP3 PÅ WHOA, LADDA NER DEN NU!

KLICKA HÄR FÖR ATT LADDA NED DEN GRATSI!!

Kommentarer
Postat av: Dolly

va kul.. lycka till :)

2010-01-08 @ 00:40:57
URL: http://fashionmodel.blogg.se/
Postat av: Ida

hej :)

Jag har haft en jättebra dag!

Åkt runt och fixat lite inför flytten och sen även träffat två kompisar :)

Har du gjort för roligt idag (igår) då?

Kram!

2010-01-08 @ 00:49:50
URL: http://liitenida.blogg.se/
Postat av: Terese

Sv: Ja, låten är ju bara helt super :) Snygg blogg.

2010-01-08 @ 03:03:05
URL: http://teszy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: