Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Nya festfixare!!
Follow duvetinte

Nu har jag alla filmer som min vän filmade på min fest!
Han klippte ihop en liten filmklipp som jag nu håller på och laddar upp!
Men det är endas smakprov på vad som hände under festen!
Jag kommer själv lägga upp resterande senare, måste bara göra om filerna, klippa dom och göra kvalitet något bättre!
Men jag e sjukt glad att Sebbe från kartellen kom dit! självklart är jag glad att alla körde på festen, men kartellen speciellt för det va en av dom artisterna jag egentligen ville boka!

Nu söker jag efter en grym festfixare
som vill ta svensk hip-hop till en helt ny nivå och göra något grymt för samhället! Har sjukt bra ideer, men jag tror inte jag klarar allt själv! hör gärna av er om ni finner ett intresse!

KLICKA PÅ FILM FÖR ATT SE

Kommentarer
Postat av: Nikos

vad menar du med festfixare ?

2010-02-12 @ 14:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: