Sidan håller på att byggas om och kommer inom kort att flyttas, ber om ursäkt om det ser lite konstigt ut! Ni kan maila musik till [email protected]

Mitt Super hemliga projekt
Follow duvetinte


På lördag ska jag åka på "semester"
Det blir en semester som inbär en del jobb.
Men jag kommer inte blogga men jag har andra som kommer blogga åt mig och det kommer bjudas av bra grejer, tro mig, bra grejer, kanske låter jag se något från min semester!

Jag kommer åka iväg någonstans i sverige, kanske är jag kvar i sthlm, men vem vet.
Jag ska under denna tid som jag har min semester träffa ett par stora artister och proddare. Kommer desutom att träffa artister som inte ens har kommit ut som ska få komma ut!

Men under denna tid kommer jag att sova, sova, sova, sova, bajsa, kissa, sova, äta, äta, sova, ducha, sova..........................................
ni vet sånt där för att vila ut sig själv.

Jag åker helt själv, ingen kommer följa med mig och det kommer bli en rätt skön semester!
Kommer intervjuas, studio kommer besökas, kändisar kommer dyka upp, shiiittt om ni bara visste!

inte bara en stad, har jag tur så gör jag ett par andra stopp i andra städer.
Ska också göra lite jobb inför veckans artist också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: